Informace ke změně poskytovatele
Informace pro zákazníky
Zákazník, který chce přejít k poskytovateli ISP Alliance a.s. (přejímající) s využitím ustanovení § 34a zákona 127/2005 Sb.:
- Objedná žádané služby u ISP Alliance a.s.
- Uvede informace, které se týkají smlouvy u opouštěného poskytovatele, v rozsahu nejméně:
- Své identifikační údaje
- identifikační údaje opouštěného poskytovatele služby přístupu k internetu
- identifikaci služeb, které mají být předmětem změny poskytovatele služby přístupu k internetu
- den, ve kterém má změna poskytovatele služby přístupu k internetu proběhnout
- ověřovací kód pro změnu poskytovatele služby přístupu k internetu vydané opouštěným poskytovatelem služby přístupu k internetu
- Podepíše smlouvu s ISP Alliance a.s. o poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací.
- V případě, že bude potřeba poskytnout další informace, zejména v případě, že zákazník u opouštěného poskytovatele využívá služby v rámci balíčku, poskytne zákazník nezbytnou součinnost.
ISP Alliance a.s. jako přejímající poskytovatel komunikuje s opouštěným poskytovatelem podle ustanovení § 34a zákona 127/2005 Sb. a příslušné vyhlášky Českého telekomunikačního úřadu.
Paušální náhrady pro zákazníka při porušení povinností na straně opouštěného/přejímajícího poskytovatele
- Zákazník má právo na náhradu při porušení povinností na straně opouštěného/přejímajícího poskytovatele v případě nedodržení sjednaných, nebo zákonem daných termínů.
- Náhrady zákazník uplatňuje u poskytovatele, který povinnosti nedodržel.
- Výše paušálních náhrad jsou stanoveny vyhláškou Ministerstva spravedlnosti takto:
- 200 Kč za každý započatý den prodlení, od šestého dne prodlení 400 Kč
- o paušální náhradu musí zákazník požádat
- podmínkou pro uplatnění náhrady je součinnost zákazníka
Informace pro přejímající poskytovatele
ISP Alliance a.s. jako opouštěný poskytovatel určuje způsob komunikace pro přejímající poskytovatele formou e-mailových objednávek, poslaných na adresu info@ispalliance.cz.